OSNOVAO
MAHARISHI
MAHESH YOGI

Kvalitetniji san

Transcendentalna Meditacija i bolji san

Nesanica

Jedna od prvih stvari koje će te osjetiti kad naučite transcendentalnu meditaciju je bolji san.

Najčešći uzrok nesanice je smanjena razina “hormona sreće” serotonina uzrokovana u velikoj mjeri stresom i zabrinutošću. Mnoge znanstvene studije pokazale su da je tehnika transcendentalne meditacije veoma učinkovita u postizanju duboke unutarnje smirenosti. Prakticiranje transcendentalne meditacije povisuje razinu serotonina i reducira razinu hormona povezanih sa stresom.

Statistike pokazuju da je nesanica veliki problem u društvu, sa skoro 25% odraslih koji se redovno suočavaju s manjkom sna.

Samo 15-20 minuta meditacije dva puta na dan može nas izvući iz ovog kruga i aktivirati vlastitu iscjeljujuću snagu tijela. Na taj način možete postupno ukloniti stres i iscrpljenost iz Vašeg tijela.


Znanstvene studije

Velika studija u Japanu

Velika studija Japanskog National Institute of Industrial Healthpokazala je da su 427 zaposlenika tvrtke Sumitomo Heavy Industries koji su naučili transcendentalnu meditaciju prije 3 mjeseca lakše ušli u san od kontrolne grupe od ostalih 308 zaposlenika s istog radnog mjesta.

Uvod u Transcendentalnu meditaciju - Engleska verzija

Naučite meditirati

Transcendentalna meditacija je jednostavna, laka i ne naporna tehnika meditiranja koja se prakticira 15 do 20 minuta, dva puta dnevno, udobno sjedeći, zatvorenih očiju.

Naučite Transcendentalnu meditaciju

Zanimljivosti

Dr Tony Nader MD, PhD, MARR

An Introduction to Transcendental Meditation | Dr Tony Nader MD, PhD, MARR

Jadranko Miklec

Na rubu znanosti – Transcendentalna meditacija

Mladen Antišin dr. med.

HALO DOKTORE – gost Mladen Antišin, dr. med.

David Linch

18 MILLION AMERICANS MEDITATE

Oprah Winfrey

Oprah Winfrey o njenom iskustvu s Transcendentalnom meditacijom

Meditacija u školi